Bitterfroken

Känns som att jag gjort något fel

Och där var lets dance slut. Gud vilket gäng. De flesta var ju superduktiga! 
Åt min kesoblandning med rostad müsli till och en skål med blandade nötter. Kommer alltid på mig själv, efter att jag ätit upp, med att skämmas. Vill bara städa undan allting snabbt och låtsas som att det aldrig hänt. Känner mig verkligen skyldig, som att jag skulle gjort något fel. Vet ju att det är ätstörningen som talar, men jag blir ändå tveksam. Jag kanske skulle låtit bli? Men jag vet ju att det är bra att jag äter och jag vet ju att det är högst normalt.. Jag hoppas de här känslorna kommer försvinna med tiden.

Kommentarer
Postat av: Julia Sofia

Går du i någon behandling för ätstörningar just nu? Vet att du kommenterade på min blogg att du var på ÄS-enheten för ett tag sedan. Hur var det där? Funderar på att själv söka hjälp men vet inte om jag vågar... Om du orkar får du jättegärna skriva lite hur det går till och så!
Kram

Svar: Jag skickar ett mail till dig under dagen! :) kram
Nellie

2014-02-28 @ 22:43:46
URL: http://nollfyratjugo.blogspot.se
Postat av: skinny illusion

Jag tycker du är otroligt duktig som äter fast det är jobbigt. <3 Det är också motiverande att läsa att du ska få behandling. Jag står själv inför ett svårt val, att ta emot hjälp eller inte. Jag vill ju men samtidigt finns ju de där tankarna om att man inte är tillräcklig sjuk, inte förtjänar hjälp osv.

Kram <3

Svar: Tack <3
Ja, det är fruktansvärt svårt. Velar ju hela tiden vad gäller behandling. Hatar verkligen min kropp just ju och tanken på att behöva gå upp mer är vidrig! :( men jag hoppas att det kommer vara värt det, att leva såhär är ju inget värdigt liv heller :/ kram!
Nellie

2014-03-01 @ 23:47:48
URL: http://aname.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: