Bitterfroken

Märklig känsla

Det är grått, det regnar. Det känns på något vis som att hela världen har stannat av lite. Knappt inga uppdateringar på varken Facebook eller bloglovin. Det är alldeles tyst och jag känner mig tom och likgiltig. Känns som att jag går på bomull. Mår inte direkt dåligt och jag mår inte bra, är som sagt likgiltig, smärtsamt likgiltig.

Var tvungen att åka ut en sväng, se lite folk, känna att jag lever, se att världen faktiskt inte har stannat. Sminkade mig lite för att känna mig levande. Åkte till maxi, handlade lite grejer som var påväg att ta slut och nu är jag hemma igen.
Vet inte varför jag känner mig så otroligt konstig idag? Hoppas att det snart lättar lite.. 

Kram <3

Kommentarer
Postat av: milina.blogg.se

- ätstörningar är ett helvete. jag ser dock att jag är smal och att jag är för smal, men jag vågar inte äta mer än vad jag gör för att jag är rädd över att det ska sätta sig på fel kroppsdel eller att jag ska bli mullig/tjock. Det finns ju riktigt bra hjälp man kan få för att bli av med ätstörningar, du kanske borde ge det en chans ändå? om du inte redan försökt..

Svar: Jag ser från och till också att jag är smal, men har så otroligt svårt att se att jag ska vara "alldeles för smal". Hur jag ser på mig själv växlar ständigt över dagen, men ibland som sagt kan jag se mig själv som smal.
Jag har sökt hjälp på ÄS enheten, ska dit imorgon för att få reda på diagnos och ev behandling. Är riktigt nervös :( kram
Nellie

2014-02-17 @ 02:21:34
URL: http://milina.blogg.se/
Postat av: En flicka som är stark

Kämpa vidare tjejen! Jag vet att du klarar det. Kommer du ihåg den motivationen du hade för några månader sedan? Du kan nå dit igen!

2014-02-17 @ 17:06:43
URL: http://enflickasomarstark.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: