Bitterfroken

Melodifestivalen och känner mig äcklig ,:(

Sitter och kollar på melodifestivalen, så jäkla kassa låtar.. Som alltid!
Känner mig så himla äcklig nu.. Det känns som att jag helt tappar kontrollen över maten. Det är inte så att jag hetsar och äter orimliga mängder, men jag känner mig så tvingad att äta fast jag faktiskt inte vill ha. Det är så himla svårt att förklara, men jag tror ju aldrig att en frisk människa skulle trycka i sig något den inte vill ha, men jag kan fasen inte styra över det längre. Jag är mätt som fan, ändå åt jag en semla och en skål med nötter, det smakade inte ens bra, kanske just för att jag inte var sugen. Vad är det som händer med mig? Varför kan jag inte kontrollera mig? I början åt jag ju "extra" för att jag ville och var sjukt sugen/hungrig. Nu är jag ju inget av det, det känns sjukt fel, är så rädd att falla dit på en "ny" ätstörning. Vill bara kräkas just nu (kommer givetvis INTE göra det, men tanken är stark)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: