Bitterfroken

Skönt att ändå ta tag i saker

En dålig natt IGEN! Jag har verkligen fått ordentliga problem med sömnen nu när jag blivit sämre i mitt mående. Vaknade massor med gånger, kände att jag mådde dåligt, var orolig. Dessutom badade jag återigen i svett och jag frös så jag skakade. Somnade om ett par gånger men vaknade på liknande sätt flera gånger till. 
Nu har jag ringt vårdcentralen och fått telefontid. Givetvis när utbildningen har börjat, men det kan inte hjälpas, får gå ifrån och hoppas på att ingen hör mitt samtal. 
Det känns verkligen bra att jag tagit tag i mitt mående nu, jag hoppas verkligen också att jag kan få hjälp. Är väldigt orolig över att inte få vara sjukskriven, men situationen känns väldigt ohållbar just nu så det borde väl inte vara något problem? Jag ska verkligen försöka att inte stressa upp mig, om 45 min ringer det och jag funderar på hur jag ska lägga upp det jag ska säga. Kontroll, kontroll, all denna jäkla kontroll! 
 
Ha ha en bra dag, jag ska försöka! 
Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: