Bitterfroken

Smärta

Jag som har försökt att vara så stark känner nu att jag är helt nertryckt i marken. Allting är svårt, jag får verkligen hela tiden kämpa för att orka minsta lilla småsak. Det är ständig kaos i mitt huvud, jag kan inte sortera mina känslor och tankar, kan inte koncentrera mig på något och hela kroppen känns som en hel orkan eller kanske mer som en myrstack. Jag vill bara lägga mig ner, krypa ihop till en boll och hoppas att världen glömmer bort att jag finns. jag känner verkligen hur jag stöter bort alla människor, jag har inget intresse eller ork till att umgås, jag vill inte se människor just nu. Mitt humör svänger som en bergochdalbana, känner mig elak och labil.. Orolig är jag dessutom hela tiden, orolig över precis allt. Igår till exempel blev jag orolig över en sån (egentligen) simpel sak som att jag inte visste till vilket apotek jag skulle åka för att hämta ut min medicin. Jag kunde inte bestämma mig så jag sket helt enkelt i det.. Jag klarar inte av att hantera det här fruktansvärda kaoset. Jag orkar inte mer, jag vill bara ha hjälp. Jag vill ha mitt liv tillbaka! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: