Bitterfroken

Svag, svag, svag

Kollar melodifestivalen, orkar knappt hänga med, bara gråter. Gud vad jag är trött på livet.. Så trött på att må såhär. Jag vill verkligen orka, jag vill det. Jag vill vara glad, ha framtidstro, vara lycklig. Det känns som att allting är omkullkastat. Jag vill inte sitta här och gråta och ha ångest över måndag och över att jag har så ont i själen. Jag vill vara glad över mitt nya jobb, jag vill orka jobba, men jag har bara panik. Jag är helt slut, förstår inte hur jag ska orka och det gör mig ännu mer ledsen.
Jag har så svårt att lyssna till mig själv, har alltid ignorerat dåliga känslor, men nu är de helt omöjliga att undvika, de tar över hela mig. Jag vet varken ut eller in, vet inte vad jag ska göra för att må bättre. Jag är trött på att allting känns så jävla becksvart. Jag vill inte lägga mig och sova för det betyder en dag närmare måndag.
Jag står fan inte ut, men jag kan ingenting göra. Känner mig svag och otillräcklig för att de har anställt en jävla nolla. Hur fan ska allting bli? HUR ska jag kunna må bättre? 

Kommentarer
Postat av: Helene

Det är inte konstigt att du är trött nu. Tänker främst på bilden du la upp för ett tag sen där ditt bröstben syntes väldigt tydligt. Även jag som bara har några få kilons undervikt är jag betydligt svagare och tröttare än innan. Antar att det är väldigt svårt för dig att minnas hur energinivån känns när man är normalviktig, då det var längesen du var det.

Kanske du borde ta paus ifrån jobb lite längre? Tills du lyckats gå upp mer i vikt?

2014-02-09 @ 12:58:40
URL: http://helenesoderberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: