Bitterfroken

Vill inte sjunka igen

Bloggen har krånglat hela dagen.. Sidan bara stängs ner varje gång jag försöker logga in. Använder appen nu, men tycker inte om den nåt vidare..

Inatt sov jag bra, himla skönt! Inga mardrömmar eller massa onödiga uppvaknanden. Behöver verkligen sömnen för att fungera någorlunda.

Dagen idag har inte direkt varit den bästa. Är så himla orolig inför vilken behandling de kommer föreslå. Jag slits hela tiden mellan att vilja ha hjälp och att inte vilja. Jag slåss även igen mot alla ätstörda tankar och med kontrollbehovet. Har ätit väldigt dåligt sista tiden och jag känner hur jag återigen tappar kontrollen och jag har sån ångest över det. Sjukdomen är verkligen så fruktansvärt stark. Trodde aldrig den kunde ta över mitt liv så mycket som den faktiskt gjort, det är vidrigt att inte kunna leva normalt längre, att ha alla dessa tankar som styr mig fullständigt. 
Visste nästan att en vägning skulle trigga mig. Tänker att jag vill ner mer, mer, mer, men det VILL JAG JU INTE egentligen. Det är en ständig kamp mellan det friska och det sjuka. Så förvirrande, jag vill ju verkligen bli frisk, men jag har så svårt att stå emot. Är så trött på att tänka att jag imorgon ska äta bättre, men att det inte blir så.. Jag vill verkligen inte svälta mig själv igen, det är helvetet på jorden! Jag vill bara leva, inte behöva gå runt och ständigt tänka på mat, kropp och vikt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: