Bitterfroken

2a januari

Hej!
Har precis pratat i telefonen med min chef. Vi har precis samma humor så de var ett roligt samtal och jag fick skratta lite vilket var skönt! Jag är så tacksam över att de är så många som bryr sig om mig! Jag var så rädd att alla bara skulle försvinna när de fick reda på hur allt låg till. Däremot blir jag trött på att folk tror att allting är bra bara för att jag inte längre svälter mig själv, orkar inte längre förklara så jag säger att allt är okej, under kontroll. Allting med den här sjukdomen sitter ju i huvudet och när jag äter blir allting tusen gånger jobbigare med depression, ångest, koncentrationssvårigheter och sömnproblem. Jag funderar ofta på vad jag tänkte på när jag var frisk, när inte alla tankar gick till mat/vikt/kropp, jag minns inte längre helt ärligt.
 
Idag känns det trots allt som en helt okej dag och jag hoppas den fortsätter så. Sitter just nu och dricker en kaffelatte och väntar på sms om att mina varor jag beställt har kommit. Hoppas verkligen att de kommer idag, har väntat så länge nu i och med helgdagar!
 
kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: