Bitterfroken

Åh vad skönt!!

Idag mår jag himla bra! Jobbet idag gick faktiskt riktigt bra och jag är så stolt över mig själv! Hade en riktigt bra arbetsgrupp och det känns otroligt skönt! I helgen här nu har det mer och mer känts som att jag sakta men säkert kommer in i gruppen! Börjar lära mig rutiner mer och mer och ja.. Det känns fantastiskt :) var till och med med och beställde mat i fredags och det kändes inte ett dugg jobbigt! Tack för att jag börjar tillfriskna! Älskar verkligen känslan av att må bra, älskar de här dagarna där allting bara flyter på utan större problem! Nu tror jag mer på att det här kommer bli bra och jag kommer lära mig så himla otroligt mycket!! 
 
Nu nu står det en köttfärslimpa i ugnen och väntar på mig! En av mina favoriträtter, ska bli så himla gott! :D
<3<3

Kommentarer
Postat av: FELICIA THIEL

så glad jag blir att läsa detta att du mår bra idag!! det måste stärka dig något enormt.

sv: men visst är det svårt att ta sig ur på något sätt och det är det jag tycker är så jobbigt att det inte går att ta sig ur heller med en gång. Så rätt att du försöker utmana dig och det försöker faktikt jag med göra men det gör så fkn jävla ont att det svider inne i hjärtat men det lönar sig säkert (förutom att man känner sig typ 500 kg större efteråt) :(

2014-01-25 @ 18:10:14
URL: http://whofelicia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: