Bitterfroken

Att försöka boka telefontid..

Gud vad trött jag blir.. Skulle ringa vårdcentralen för att få ett nytt recept på minipiller. På telefonsvararen säger de att man kan boka upp en telefontid mellan kl 7-11 under vardagarna. I normala fall brukar man här få knappa in sitt personnummer och sen få en tid en bm ringer upp, "tack för ditt samtal" var allt rösten sa och sen avbröts samtalet. Ringde kl 9.30 och det är väl en och en halv timme innan 11 så vitt jag vet.
Jag vet att det är jag som är slarvig som glömt att förnya receptet, men jag ser alltid i sista stund att de där jäkla pillren är slut.. Typiskt! 
 
Imorgon ska läkaren ringa.. Om jag är nervös :( hatar att behöva känna stress och oro..
Har försökt att visualisera mig själv gå iväg till jobbet på onsdag. Hur kommer det kännas? Kommer det kännas spännande, nervöst? Kommer jag förstå och ta in någonting de säger? Är jag redo för det här?
Ibland känns det verkligen som att jag borde byta karriär, dock har jag alltid älskat mitt jobb och mitt yrkesval, men just nu känns det alldeles för långt borta. Nu känner jag bara att press och ett alldeles för stort ansvar inte är en fin kombination.. 
Jag ska försöka att slappna av och helt enkelt vänta och se, först och främst höra vad läkaren säger..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: