Bitterfroken

Deppig!

Jag måste sluta skriva att saker och ting är bra. Varje gång jag gör det dröjer det fan inte länge innan jag faller. Varje jäkla fall gör ondare och ondare. Känner bara för att lägga mig ner, ge upp, försvinna, bara skita i allt! Är så trött på att hela tiden känna att jag är värdelös. Känner mig så otroligt kass hela jäkla tiden, som om allt jag gör blir fel. Det spelar ingen roll om jag så gör hundra rätt och kanske ett litet fel för det där lilla felet förstör min dag och jag glömmer direkt det som faktiskt var bra! 
Jag trivs verkligen inte på jobbet, jag gör inte det.. Folk är snälla, men inte mer. Känner mig utanför och ännu mer ensam. Ingen bryr sig, ingen har något intresse av att lära känna mig. Nog för att jag är ointressant, men kan inte någon bara fråga någonting? Intressera sig lite.. Jag känner mig inte hemma alls, det känns inte som min arbetsplats och jag känner bara mer och mer att jag inte vill. Jag har hela tiden en känsla av att vilja fly, men jag har ingenstans att fly. Jag står still och trampar på samma fläck, år ut och år in. Jag har ingenting, mitt liv är så tomt och meningslöst. Känner mig så udda. Har inga vänner kvar och det är till stor del mitt eget fel då jag drar mig undan från omvärlden, men jag saknar och önskar att mina "vänner" kunde fråga hur jag mår. Jag kanske inte skulle vara ärlig, men det skulle i alla fall kännas bra! 
 
Gud vad jag vill tillbaka till mitt gamla jobb. Ångrar verkligen att jag sökte mig därifrån!
Snälla, gör så att allting kommer kännas bättre. Hjälp mig att lära mig och bli duktig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: