Bitterfroken

En seg dag

Hej!
Idag verkar inte statistiken på bloggen fungera, trist! 
Idag mår jag heller inte bra. Blir så ledsen att jag inte kan må bra. Kan liksom inte riktigt sätta fingret på vad som är fel, allt känns fel helt enkelt. Är så orolig i kroppen, det liksom kryper i hela mig, har en klump i halsen och allt jag gör går så långsamt och segt, jag rör mig i slowmotion, känner mig ungefär som om jag vore 90år. Jag kan inte koncentrera mig på något. Klarar inte ens av att se ett helt program på tvn. Jag glömmer hela tiden saker och känner mig väldigt snurrig och förvirrad när det gäller det mesta. Det känns som att jag inte förstår någonting och det är så himla frustrerande. Mitt i allt det här mår jag illa också.. 
Trött på att hela tiden gnälla också, men det är verkligen så skönt att skriva av sig här i bloggen, jag har alltid älskat att skriva och dessutom hjälper det mig väldigt mycket!
 
Hoppas att ni mår bra i alla fall :)
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: