Bitterfroken

Första dagen på året

Hallå och god fortsättning!
Min kväll hos bästis igår blev mysig. Dock var jag otroligt, otroligt trött. Kände mig väldigt frånvarande tyvärr. Har numera så svårt att fokusera och koncentrera mig på saker. Dessutom hade jag tagit ångestdämpande innan jag stack hemifrån vilket såklart inte gjorde saken bättre, men jag var åtminstone lugn och mådde relativt gott under kvällen!
Vi spelade spel och jag drack upp typ 1,5 liter julmust light under kvällen varpå jag fick springa på toa en gång i halvtimmen ;)
 
Ibland är jag så rädd för att mina vänner ska tröttna på mig när jag just nu är som jag är. Känner mig inte ens som samma person längre, jag vill skratta och skoja, som jag alltid gjorde förut, men jag orkar liksom inte. Känner mig mest som ett spöke som bara finns där i skuggorna. Jag vill inte vara en skugga av mig själv, vill ha mer energi och må bra! Jag hoppas så att det här året kommer ge mig mer glädje och harmoni! 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag sot över tolvslaget, orkade inte fira pga ångest

Svar: Vad jobbigt att du mådde dåligt! :( jag tyckte också de var väldigt svårt, men jag är glad att jag var bland vänner som jag vet stöttar mig! Hoppas du mår bättre idag!!
Kram <3
Nellie

2014-01-01 @ 12:42:15
URL: http://amandacarlberg.com
Postat av: Amanda

Sv: ja det förstår jag, alltid skönt med vänner!!!
Jodå idag är det bättre, än så länge :)

2014-01-01 @ 12:45:22
URL: http://amandacarlberg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: