Bitterfroken

Framsteg

Jag har haft en riktigt bra dag idag, det känns skönt! Åt en kebabsallad som inte ens var särskilt god, ändå åt jag upp den. Det var liksom ingen stor grej, jag bara åt. Härligt! Jag har haft (och har till viss del) svårt att äta om maten inte är god, då har det känts väldigt onödigt och dumt att äta upp, som ett slöseri på kalorier, men nu struntade jag i det. Bara konstaterade att "det här var ju inte det godaste jag ätit" och fortsatte äta. Enorma framsteg! Ännu ett framsteg var att personalen hällde på dressingen i stället för att ställa den bredvid, hatar ju när jag inte vet vad saker innehåller och vill då gärna kunna dosera själv, men även det gick bra efter lite smågnäll enbart.. Problemet är dock att jag inte blir särskilt mätt på en sallad så nu är jag ganska hungrig igen. Har precis druckit upp en kopp latte och det får räcka.
 
 
Är rätt trött och ska nog sova relativt tidigt ikväll, dock inte för tidigt för jag har en tendens att vakna alldeles för tidigt jämt på mornarna, ingen höjdare! 
Kram till er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: