Bitterfroken

Hej lördag

Hej! 
Idag mår jag bättre! Känner mig ganska lugn till och med, skönt! Dock har jag huvudvärk vilket jag alltid får dagen efter en mindre bra dag. Har precis tagit en Ipren och hoppas på att det snart släpper! Måste verkligen bli bättre på att dricka vatten. Dricker i stort sett aldrig det, blir mest te, kaffe och läsk, men jag vet inte, har svårt att få i mig vatten då jag inte tycker det är särskilt gott.
 
Idag ska jag och min mamma på revy som anordnas varje år här i min stad, det brukar vara riktigt roligt. Innan revyn ska vi ut och äta och även det känns okej. Jag hoppas att det blir en bra kväll! :) 
Kram <3

Kommentarer
Postat av: saraSaaara

Hoppas du fick en fin kväll <3! Skickar över lite av min styrka till dig!! Kram

Svar: Tack! <3 det blev en jättebra kväll tack :D kram
Nellie

2014-01-11 @ 21:38:34
URL: http://www.saraljunggrens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: