Bitterfroken

Jag vill inte!!!!

Jag hade till 99 % bestämt mig för att väga mig nu på morgonen, men när jag väl vaknade kändes det inte alls bra, så jag struntade helt enkelt i det. Jag mår nog kanske bättre av att inte veta!
 
Idag mår jag rätt kasst. Jag VILL VERKLIGEN INTE till jobbet. Det känns verkligen INTE bra. Har bara känt såhär en gång tidigare för ett jobb och det slutade med att jag fick ångestattacker och fick låsa in mig på toaletten flera gånger per pass. Visst att man ibland kan känna att man inte orkar gå till jobbet på grund av att man är trött, hellre är ledig osv, men det här känns fruktansvärt!! Jag mår illa och magen gör ont, har så himla mycket ångest!! 
Jag trodde verkligen att det här skulle bli bra, är så ledsen för att det känns såhär :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: