Bitterfroken

Jag vill veta, men samtidigt inte..

Jag undrar så himla ofta hur mycket jag faktiskt har gått upp i vikt. Jag har ju inte vägt mig på två månader nu. Ibland vill jag bara ställa mig på vågen igen, men jag vågar ärligt talat inte. Det känns som att jag gått upp MASSOR! Har jag gått upp massor är jag rädd som tusan att börja krångla med maten igen. Jag tror i och för sig att jag har kommit så pass långt i mitt tillfrisknande att det inte skulle hindra mig från att äta, men jag tror att känslan skulle bli väldigt jobbigt. Skulle jag kunna hantera de känslorna? Spelar det egentligen någon roll hur mycket jag väger? Jag ser ju på kroppen att den har förändrats, jag har ökat vad gäller mina mått och jag känner mig stundtals så himla stor! Jag kan fortfarande ha samma kläder som tidigare, men jag ser ändå skillnaden och det är fan otroligt jobbigt.
Tänker rätt ofta att jag faktiskt har "kämpat" för den här vikten, därför känns en viktuppgång så jävla misslyckat. 
Vågar jag väga mig? Borde jag göra det? Jag vill ju verkligen inte må sämre, men samtidigt vill jag bara VETA. 
Hur har ni andra gjort? Om ni varit i en situation ni inte tvingats till att väga er vill säga..
 
Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: