Bitterfroken

Magsmärtor

Ligger just nu helt utslagen i schäslongen. Mår illa och har så himla ont i magen och den är alldeles spänd ,:( Magen fungerar ju inte helt okej, som bekant, under och efter en ätstörning. Det är rätt lugnt så länge jag inte rör mig allt för mycket, så nu ligger jag här, har tänt en massa ljus, dricker julmust och slötittar på tv..
 
Saker jag ändå är glad för idag:
 
* Mitt paket hade kommit idag så de tog jag mig iväg och hämtade ut det.
* Köpte kaffearom med smak av amaretto och den var såå god!
* Köpte ett spel till mitt PS2. Tyvärr fungerar tydligen inte min laser längre i konsolen, men men, de kunde ju varit kul ;)
* Jag är tacksam och så glad över alla människor i min omgivning som finns här för mig, inklusive er som läser och kommenterar bloggen. Det ger mig en otrolig styrka när allt känns svårt.
 
Kram <3

Kommentarer
Postat av: En flicka som är stark

jag har också så himla mycket problem med magen :( skrev om det igår på min blogg. Kämpa på!

2014-01-02 @ 20:22:56
URL: http://enflickasomarstark.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: