Bitterfroken

Måndag

Måndag, och nu är det snart dags att åka mot jobbet. Jag hatar verkligen att känna såhär, men det känns inte bra alls.. Jag vill inte åka iväg!! Idag ska jag dock jobba "på riktigt" (eller gå bredvid) med min yrkeskategori. Förra veckan gick jag med andra för att se deras arbete. Kanske blir det bättre idag och framöver, jag vill verkligen det och jag hoppas! Försöker tränga undan alla negativa tankar, försöker i stället tänka att det ska bli spännande. För en liten stund fungerar det, men sen får jag ont i magen igen. 
Nu ska jag dock försöka göra det bästa av det här, hålla huvudet högt. Jag ska klara det här, jag ska bli duktig även här och jag ska hela tiden göra mitt bästa! 
Skriver nog sen när jag kommit hem om hur det gick! Håll tummarna för mig! 
Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: