Bitterfroken

Mår okej!

Hej!
Idag har jag faktiskt haft en riktigt bra dag måste jag säga. Ångesten från igår har inte visat sig någonting, i stort sett. Så underbart skönt! Dock har jag haft en huvudvärk från helvetet, antagligen eftersom jag var så spänd under hela gårdagen. Men vad gör huvudvärk om man slipper ångesten och oron? 
 
Har inte gjort särskilt mycket idag annars. Jag är fortfarande så sliten, trött och känner mig nedstämd. Mina dagar ser i det stora hela likadana ut. Vaknar, gör i ordning- och äter frukost, lägger mig i schäslongen och kollar antingen på tv eller bläddrar på ipaden och där håller jag mig i stort sett hela dagen. Tyvärr finns det inte så mycket jag vill göra, den där glädjen över att hitta på saker är som bortblåst. Försöker åtminstone, varje dag, att ta mig ut, om så bara för en liten stund. Idag åkte jag till maxi och handlade och det är bra för då måste jag fixa till mig lite, går ju annars runt här hemma som en grottmänniska med fett hår och kläder som knappt sitter på. Mår helt klart bättre av att försöka göra mig lite fräsch och fin (Kan i och för sig stryka fräsch för de är nog det sista jag är just nu, inte tvättat håret på Gud vet hur länge och jag glömde dessutom borsta tänderna innan jag åkte)
 
Hoppas att eran dag varit okej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: