Bitterfroken

Nervös!

Åh Gud vad jag börjar känna av nervositeten nu!! Imorgon börjar jag mitt nya jobb, det känns roligt, läskigt och spännande. Jag hatar att vara ny på ett ställe, att inte kunna någonting, att börja om. Eller hatar kanske är fel ord, mer en olustkänsla kanske jag ska säga, men jag tror att den känslan är relativ normal! Det är skönt att känna trygghet, att veta (på ett ungefär) vad jag ska göra när jag går till mitt jobb, nu känns det som att kastas ut över ett stup, hisnande! Men herregud vad spännande det ska bli, jag hoppas att jag kommer känna mig glad och nöjd imorgon! 
 
Jag är nervös över matsituationerna, det ska jag inte sticka under stolen med. Det kan bli svårt och jobbigt.. Eller, så går det bra, jag vet inte! Jag är även lite nervös över hur folk ska se på mig. Jag är ju trots allt ganska mager, men jag försöker tänka som så att läget är som det är. Jag har en ätstörning, MEN jag är även på väg upp ur den och bara det är ju storslaget! 
 
Aaahh så nervös jag är alltså!! 

Kommentarer
Postat av: A

Vad skönt att det ändå känns bra! Nervositet i sig är ju, även om det inte är direkt skönt, helt normalt inför ett nytt jobb. Känner verkligen igen det där du skriver med kontrollbehov och att behöva veta läget och att nu när du vet hur det blir, att du ska börja jobba och inget annat, så har du ställt in dig på det. Kanske var det den puffen som behövdes. Tycker visserligen fortfarande att läkaren gjorde fel, men det verkar ju ändå som att det kanske har lett till något positivt. Vi får hoppas att det verkligen blir bra för dig!
Kram!

2014-01-14 @ 20:17:51
URL: http://annmi.blogg.se
Postat av: sara

Åh jag önskar dig all lycka till finis!! <3 kram

2014-01-15 @ 09:26:26
URL: http://Saraljunggrens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: