Bitterfroken

Stolt

Alltså, jag är verkligen SÅ stolt över mig själv just nu. Det gick jättebra på jobbet även ikväll. Nu när jag lärt mig rutinerna hyfsat kan jag vara självständig på ett annat sätt och det känns så skönt! Jag tycker att jag har klarat av jobbet riktigt bra! 
Jag tänker ofta på hur det skulle ha varit om jag fortfarande hade svält mig. Antagligen hade det varit fruktansvärt. Mitt huvud fungerade verkligen inte sista tiden, jag klarade inte av de enklaste direktiv och kände mig allt för ofta helt dum i huvudet ärligt talat. Nu börjar jag mer och mer bli mitt gamla jag och det är riktigt härligt! Tänk att jag lyckades ta mig upp och att jag faktiskt har lyckats klara det här så himla bra helt på egen hand. Ja, jag är verkligen jättestolt över mig själv även om det ibland är väldigt jobbigt! 
 
Nu nu ska jag försöka sova, ska upp tidigt som sjutton imorgon för ett arbetspass innan jag är ledig. 
Kram på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: