Bitterfroken

Stressdag, men kul!

Hej! 
Jag har så kallt i min lägenhet, fryser fasen ihjäl! 
Idag var det otroligt mycket på jobbet. Herrejisses säger jag bara. Blir lite orolig för hur jag ska klara det här när jag är ensam sen. Nu jobbar jag ju relativt självständigt men jag går ju ändå fortfarande bredvid och vi delar upp uppgifterna en del. Ändå har det gått bra och jag tycker det är kul! Har fått beröm för att jag bland annat skriver så bra! Blir jätteglad!! 
 
Nu sitter jag och äter choklad och dricker en latte (ovanligt, haha). Har precis ätit hemmagjord glass från min glassmaskin och till den hade jag en kladdmuffins. Vart kom den här modiga sidan ifrån?! Så himla skönt! :)
kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: