Bitterfroken

Tidig morgon!

Hej! 
Kikar in nu såhär tidigt på morgonen. Gick upp i god tid för att kunna fixa mig en latte och för att kunna ta det lugnt en stund innan det är dags att åka mot jobbet.
Hur gick det igår då? Jo det gick faktiskt riktigt bra, över förväntan så jag är jätteglad över det! Mycket att göra dock och det blir lite rörigt i huvudet, men det mesta fungerade och jag måste tillåta mig själv att inte kunna allting från start, det var ju trots allt min första riktiga dag! 
Måste säga att det är skönt att ha annat att tänka på än ångest och ätstörning, här finns liksom inte rum till sånt! Det har gått bra att äta i grupp, har inte ens tänkt på det särskilt mycket ärligt talat.
 
Hoppas ni har det bra!
Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: