Bitterfroken

Trött och lite dåligt mående

Sov till elva idag, så himla skönt! Behöver verkligen sova ikapp ibland! 
Annars idag mår jag sådär, vet egentligen inte vad som är dåligt, men det är den där jobbiga känslan i kroppen som knackar på igen. Helst skulle jag bara vilja lägga mig igen, gräva ner mig och inte kliva upp förrän jag mår bra. Det liksom kryper i hela kroppen och jag har hela tiden lite småångest. Jag tror att mycket av känslorna fortfarande rör jobbet. Det känns rätt bra när jag är där för jag hinner liksom inte tänka, men när jag är hemma gör det ont i magen för på något vis känns det så fel.. Jag vet inte om det här är vad jag faktiskt vill göra, om det är rätt yrke? Eller så är det bara mitt dåliga mående som talar, jag vet inte..
 
Ska försöka att göra något bra av den här dagen nu, vill inte må dåligt så jag ska kämpa för att hålla mig ovanför ytan! 
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: