Bitterfroken

Ångest

Alltså, fyfan! Idag hade "jag" bestämt mig för att inte äta något eftersom jag hade sån ångest efter gårdagen då jag ansåg att jag ätit "för mycket". Mådde kasst hela förmiddagen, mådde illa, hade ont i magen och kände mig bara allmänt konstig, dessutom var yrseln inte att leka med och jag kände mig helt frånvarande, kunde liksom inte fokusera och än mindre tänka. Åkte till maxi och när jag kommer ut igen kunde jag inte hitta bilnyckeln hur mycket jag än letade. Gick fram till bilen och upptäckte att den var olåst. Vart skitorolig och tänkte att jag hade glömt bilnyckeln i, men den var inte där. Panik! Vart hade jag gjort av den?! Kollade i en annan ficka på jacken och DÄR, tack och lov, låg den. Jag glömmer verkligen ALDRIG att låsa bilen och jag lägger den aldrig i fel ficka.
När jag kom hem fick jag rent av tvinga mig själv att äta. Gå emot varenda jävla röstjävel i skallen. Maten smakade inte bra trots att jag egentligen älskar den maträtten, hade ångest genom varenda tugga. Var tvungen att sysselsätta mig med något hela tiden medan jag åt. 
Jag borde väl känna mig stolt som åt trots att jag verkligen inte ville, innerst inne är jag såklart det eftersom jag VET att jag MÅSTE äta, men jag känner mig just ju bara vedervärdig och jag avskyr mig själv för att jag inte kunde stå emot maten.
 
Det känns ärligt talat som att jag bara blir sämre i min ätstörning. Känner mig bara tjock och äcklig precis hela tiden. Givetvis blir jag galen på mig själv, jag borde vara smartare än såhär! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: