Bitterfroken

Dåligt samvete

Jag är så trött, både "på riktigt" och på mig själv. Jag älskar verkligen att äta, men grejen är att jag hela tiden förbjuder mig själv att äta. Idag är det fredag vilket betyder att jag "får" äta något gott till Lets dance. Det här har jag sett fram emot hela dagen i stort sett. Det blir sådan stor grej av en egentligen helt naturlig grej. 
Nu har jag ätit mitt goda och efteråt ångrar jag mig något grymt, känner mig äcklig, konstig och jag kan till och med känna att jag sviker mig själv (trots att det är precis tvärtom). Måste direkt "gömma undan" skålarna och låtsas som att det aldrig hänt. 
Jag njuter ju just när jag äter, men sen kommer skuldkänslorna och tankarna på att jag "måste" svälta mig flera dagar för att kompensera upp det. 
Vet inte hur jag ska lyckas komma ifrån det här, blir galen. Jag skäms för att jag äter och jag skäms FÖR att jag skäms!
Nu är jag så jäkla mätt och det är också en känsla jag avskyr! Känner bara för att lägga mig och sova bort resten av livet typ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: