Bitterfroken

En liten räddning

Något jag tror räddar mig lite i min ätstörning är att jag fullkomligt ÄLSKAR att laga mat och jag är dessutom väldigt bra på det (JA, man får skryta :P). Jag älskar att fundera på vad jag vill laga och hur jag ska kombinera olika smaker till en perfekt kombination. Jag älskade det även när jag var som sjukast, tyvärr lagade jag dock väldigt mycket mat som sen bara slängdes just för att jag älskade att laga maten men kunde sen inte äta den :(
 
Det känns skönt nu på det viset att jag lagar och jag ÄTER den och det smakar oftast ljuvligt. Skaldjurssåsen jag gjorde nyss var helt amazing och det bästa av allt var att det som jag trodde var en portion blev två <3 vill någon ha recept? :)

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Absolut! Bring it on!!:-D

2014-03-21 @ 18:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: