Bitterfroken

Fredag

Godmorgon! :)
Har sovit ganska okej i natt och vaknade upp till ytterligare en dag med strålande solsken. Älskar verkligen våren och hur allt vaknar till liv igen, det är så fint!
Igårkväll när jag skulle sova låg jag länge och dividerade med mig själv huruvida jag skulle äta frukost eller inte. Genast kom de där förbannade hjärnspökena och argumenterade tillbaka "gör det du, om du vill.. Men tänk på att du även ska äta något gott till kvällen eftersom det är fredag". Givetvis kände jag direkt att "det blir för mycket". Jag är omöjlig som viker mig för ätstörningen hela tiden, men att friska tankar ändå börjar komma mer och mer ser jag som framsteg ändå. Jag måste acceptera att det kan ta tid, allting kan inte hända på en gång.
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: