Bitterfroken

Hatar det här..

Det är så jävla ångestladdat att jeans som tidigare varit lite förstora helt plötsligt passar och det är så hemskt att se att mellanrummet mellan låren minskas hela tiden. Hatar att låren nu nästan går ihop. Hatar att benen ser ut som två jävla stubbar. Jag kan inte låta bli att titta på gamla bilder på mig själv, så som jag såg ut under min smalaste period. Mår dåligt av det, men ändå kan jag inte låta bli.
Jag hatar, hatar, hatar att jag går upp i vikt. Jag hatar att min kropp blir större. Jag hatar att vara jag! 
Det känns verkligen som att jag förlorar det jag kämpat så jävla hårt med. Önskar att tankarna och alla känslor bara ville försvinna! Jag vet att mitt tänk är sjukt, men jag kan inte bara låta bli att känna :(

Kommentarer
Postat av: bulldozer.blogg.se

Det är en ny kamp du börjat nu. Glöm allt gammalt! Och det är klart som fan att du har det jobbigt nu, men sedan, när du blivit frisk, så kommer dina tankar förändras och du kommer inte längre känna så som du känner nu. Snart ljusnar det <3

Svar: Tack!! <3 jag hoppas verkligen att allting kommer ljusna snart! Är så rädd att det inte ska göra de! :(
Nellie

2014-03-06 @ 06:34:44
URL: http://bulldozer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: