Bitterfroken

Noll energi

Jag känner verkligen hur jag bara försvinner mer och mer. Jag orkar ingenting, är helt frånvarande, har dålig känsel i händerna, tappar saker hela tiden, jag orkar knappt röra mig och drabbas hela tiden av typ frånvaroattacker där jag bara sitter och stirrar framför mig. 
Förut såg jag fram emot mina mattillfällen, nu mår jag illa och vill kräkas bara av tanken på mat. Känner hela tiden att jag äter "för mycket", att jag borde låta bli att äta. Får kämpa mig igenom varje tugga. Ingenting smakar längre. 
Jag är så jävla trött på den här skitsjukdomen och jag blir så ledsen för att jag låter den dra ner mig YTTERLIGARE en gång. Det friska livet försvinner allt längre och längre bort, jag försöker hålla mig fast men jag tappar greppet allt mer.

Ibland känner jag bara för att skrika, slå, vad som helst, men allt stannar inom mig. Har så dåligt samvete mot alla i min omgivning som tror att jag fortfarande äter ordentligt. Jag sviker alla, inklusive mig själv! Förlåt!

Kommentarer
Postat av: Amanda

gud vad jobbigt! Men det låter ju som att du behöver sjukvård? :/
kram

Svar: Väntar på att komma till ätstörningsenheten. Vet inte hur lång tid de tar :( kram
Nellie

2014-03-09 @ 20:15:53
URL: http://amandacarlberg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: