Bitterfroken

Nu jävlar ska jag utmana mig och det får fan gå som det går!

Totalignorerar mitt dåliga mående just nu. Har tänt ljus och det luktar körsbärsblom här hemma, jag spelar Håkan Hellström högt, sjunger med och städar (ÄNTLIGEN!!) lite här hemma vilket gör att det inte fullt lika mycket kaos längre. Vågar knappt sätta mig ner och slappna av, vill inte tänka efter! Har till och med sminkat mig, överdrivet mycket till och med och jag har tagit på mig massa parfym. Vill bara känna mig levande och hittills fungerar det ganska bra! 
Fredag idag vilket innebär Let's Dance. Jag ska dessutom UTMANA mig själv, på RIKTIGT (det vill säga äta något som är långt ifrån min comfort zone)! Jag har nämligen köpt en nötmix (enjoy mix) och det är något jag verkligen, verkligen inte vågat äta på hur länge som helst. Har varit så otroligt sugen så ikväll skiter jag i om ångesten efteråt blir fruktansvärd, jag är så sugen och vill verkligen äta det. Just nu känner jag mig bara förväntansfull. Mår illa som vanligt efter middagen, men jag hoppas det släpper...
 
Vad ska ni göra ikväll?
Kram <3

Kommentarer
Postat av: Helena

Bra jobbat att du trotsade ångesten o de jobbiga känslorna och köpte något att äta som DU var sugen på!
Jag hade själv en kväll i utmaningarnas tecken. Bjöd in mig hos mamma o bad om att vi skulle baka pizza! Omg ångesten var skyhög men jag åt en stoor bit. Till Let's Dance bjöds det även på smågodis o naturgodis som jag åt av, mkt "förbjuden" mat på en kväll.
Men trots ångest from hell är det i slutendan värt det, att för en gångs skull gå emot och göra det man själv vill. Kämpa på tjejen DU klarar det! Kram

Svar: Åh, fantastiskt bra jobbat!!! Det brukar ändå, i slutändan, kännas värt det även om ångesten kan vara besvärlig.Kram!
Nellie

2014-03-14 @ 23:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: