Bitterfroken

Plankstek

Åh! Jag blev just lite glad igen. Jag gjorde just en helt himmelsk plankstek med fläskfilé, oh den var såååå god. Älskar verkligen plankstek. La upp en bild på den på instagram och fick en kommentar där personen ifråga undrade om jag gjort den själv och att hon i så fall vart imponerad! Jag tyckte inte själv att det var något märkvärdigt med den, men jag vart verkligen glad av kommentaren eftersom jag verkligen älskar att laga mat. Jag blir glad att en sån "liten" sak kan göra att jag känner glädje! Det gör liksom att jag vill fortsätta kämpa! <3
Instagram hjälpte mig faktiskt väldigt mycket senast jag kämpade för att bli frisk, att folk gillade och kommenterade mina matbilder, det gav mig enorm styrka! Började sen "skämmas" för att lägga ut matbilder för att  den här jäkla ätstörningen intalade mig att det var fel att äta, men jag tror bannemig jag ska börja uppdatera med matbilder oftare! 
 
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: