Bitterfroken

Saker jag drömmer om

Även om mycket i livet känns svartvitt just nu så finns det ändå några saker jag drömmer om. Saker jag hoppas slår in i framtiden någongång.
 
- Flytta till ett hus, ha jacuzzi och nära till vattnet där jag ska ha en egen brygga med båt.
- Färga håret. Är så himla sugen på en röd ombre. Hur snyggt?
- Tatuera mig. Något jag tänkt väldigt länge på. Vill ha någon form av blomma med blad (svartgrå med skuggor) på axeln ner mot skulderbladet. Är dock otroligt rädd för smärtan och vet inte om jag klarar av att stå ut. Har faktiskt bokat tid en gång, men fegade ur och jag säger bara TACK OCH LOV för det. Hade nämligen planerat att göra en tribalfjäril på höftbenet, nej tack säger jag till det idag.
- Resa. Jag vill resa runt lite överallt, bara slappna av, inga måsten, inga krav. Det skulle vara en perfekt rehab. Synd att jag inte har pengar.
 
Finns säkerligen fler saker, men nu tog det stopp i mitt huvud.
Är riktigt trött ikväll (som vanligt sista tiden) och längtar tills jag kan gå och lägga mig! Maten förut var så god och jag måste säga att jag faktiskt älskar att äta ute, det ger mig en hint av frihet och just i det ögonblicket känner jag mig riktigt fri.
 
Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: