Bitterfroken

Sommarskor

Idag har min bil fått på sig sommarskorna, skönt att det är fixat nu :)
Fortsatt underbart väder även idag. Sitter som vanligt ute på balkongen och dricker mandelmjölk smaksatt med steviadroppar med chokladsmak, otroligt gott!
Beställde nyss en ny tröja/jacka från Gina Tricot. Tvekade länge hur jag skulle göra med storlek, men jag bestämde mig för att ta den storleken jag har i nuläget eftersom det är nu jag ska ha den. Det där med mina kläder ger mig ju en del ångest, just tanken på att kläderna en dag här inte kommer passa längre :(
 
Annars mår jag väl inte jättebra, men jag försöker att njuta av det jag faktiskt kan njuta av och inte känna efter allt för mycket! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: