Bitterfroken

Söndag

Godmorgon söndag! Jag har varit vaken ett tag, sovit riktigt dåligt i natt, har vänt och vridit på mig och har liksom inte riktigt kommit till ro nångång. Vaknade vid klockan sex, men lyckades ligga kvar i sängen fram till halv tio genom att småslumra, vakna, småslumra, vakna osv osv..
Sömntabletterna har hjälpt så himla bra innan, men nu känns det inte som att de ger någon effekt längre, frustrerande! Kan även vara så att jag sov dåligt för att dagen igår var ett enda stort misslyckande och jag var stressad och ångestfylld på grund av det. Det är helt enkelt bara att hoppas på att natten som kommer blir bättre, behöver verkligen ordentlig sömn!
 
Här händer inget direkt spännande i övrigt, ligger som vanligt nerbäddad i schäslongen och ska titta på fear factor, älskar det programmet, fattar inte hur folk vågar?!
Funderar på att åka en sväng till Ö&B sen. Behöver nya ljus bland annat.

Kommentarer
Postat av: Maja

Hade också lite problem med sömnen i natt. Fick lite huvudvärk igår och vaknade mitt i natten av att det gjorde ont. Lyckades dock somna om för att sedan vakna vid sju (och då satte jag igång datorn, kunde verkligen inte somna om...)
Massa kramar! <3

2014-03-23 @ 12:28:50
URL: http://nolicedere.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: