Bitterfroken

Svårt att bestämma mig.

Jag har så svårt att bestämma mig om även lördagen ska vara en dag där jag "får unna mig" att äta någonting gott till kvällens tv-program. Jag har nog bestämt att det får vara en sådan dag. Fredagen är liksom redan klar, alltid, då får jag äta, men så fort jag inte riktigt bestämt mig om den kommande dagen så känner jag mig stressad och kan liksom inte njuta fullt ut av det jag tänkt äta. Jobbigt!
Var nyss och handlade på maxi och GIVETVIS fick jag superont i magen. Hann knappt kliva in i affären ens förrän magvärken knackade på och jag fick gå helt svettig genom hela affären, pust! Lyckades klara mig hem ;) var så jäkla orolig att jag skulle få en avstämning, då hade det nog aldrig gått vägen :P
 
Det har återigen varit en dag med solsken och jag njuter av att våren är här. Hoppas bara den är här för att stanna, har tyvärr hört ryktas att det ska bli vinterväder igen med minusgrader och ett nytt lass med snö. Hoppas, hoppas det är fel, men när det ät åt det dåliga hållet brukar det aldrig vara fel..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: