Bitterfroken

Tidsfördriv och drömmar

Jag älskar att fördriva tiden med att kolla hus på blocket. Det finns nästan inget bättre tidsfördriv. Jag älskar hus som ser lite udda ut på utsidan, alltså inte de klassiska med tegel och små fönster utan mer något som får mig att tappa andan en aning, gärna stooora fönster och märkliga vinklar. Älskar att kolla igenom bilderna, älskar att titta på hur folk väljer att inreda, förundras alltid över hur jäkla välpolerat allt är (antagligen har de väl städat i dagar men ändå). Tycker om hur folk har lagt in sin själ i inredningen, allt från smådetaljer till vilket kakel eller tapet de valt. 
Jag älskar fondväggar, gärna något som verkligen sticker ut och mönstret får gärna vara skrikigt. Resten vill jag ha i vitt, svart och silver. Älskar gamla trägolv, gärna med liten sliten touch, men även vita trägolv. 
Även badrummen fascinerar mig, jacuzzi, helkaklat med lite blandade kakel, massageduschar osv osv.
 
Jag har alltid själv velat bo i hus, har alltid bott i lägenhet och varit avundsjuk på kompisar som bott i hus. Jag vill bo lite lantligt och inte ha grannar ända in på knuten, jag vill ha egen strand och egen brygga med en båt, gärna en eka. Jag ser framför mig hur jag åker ut med båten sen eftermiddag och fiskar, efteråt slänger jag mig i jacuzzin.
 
Någongång....

Kommentarer
Postat av: Lilla hjärtat

Håll fast vid dina drömmar föret aldrig när de sår in <3
Kam!

2014-03-23 @ 08:40:57
URL: http://littlegirlsheart.blogg.se/
Postat av: Lilla hjärtat

hihi.. det ska givetvis stå
Du vet aldrig när de slår in :)
kramar <3

2014-03-23 @ 08:42:23
URL: http://littlegirlsheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: