Bitterfroken

Tisdag

Godmorgon! 
Vaknade i morse med ett illamående från helvetet. Tack och lov gick de värsta över efter att jag varit uppe en stund.
Sol idag och helt klarblå himmel, otroligt härligt att våren är här!! Har dock knappt varit ute trots fint vårväder under några dagar nu, kanske ska jag slå på stort och sätta mig ute på balkongen en stund? Sist jag skulle gå ut och sätta mig hann jag inte mer än komma ut förrän jag kände att jag halvt frös ihjäl och fick gå in igen, så tjocktröja it is! :)
 
Ikväll ska jag ut och äta med min mamma. Det känns bra än så länge och jag ser fram emot det! :)

Kommentarer
Postat av: Maja

Hoppas du får en riktig myskväll med modern din & att maten smakar bra. Älskar verkligen vädret just nu, visst - i skuggan är det lite kallt & vindarna är långt ifrån sköna. Men i lä och i solen är det riktigt härligt! Kram! <3

Svar: Tack så hemskt mycket!Ja visst är det härligt med vår och sol, det ger lite mer energi :)
Hoppas du har och får en bra dag!!
Kram!
Nellie

2014-03-25 @ 14:52:29
URL: http://nolicedere.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: