Bitterfroken

Torsdag..

Vädret är verkligen labilt. Igår snöade det och var isande kallt. Idag är det strålande sol igen och såå skönt! Till och med jag som fryser jämt kunde sitta ute på balkongen i bara T-shirt. Satt där och njöt och lyssnade på Håkan Hellström i typ en timme, sen försvann solen runt hörnet och då var det inte särskilt varmt längre ;)
 
Det vart inget besök hos psykologen idag förresten. Jag fastnade på E18 utan att bilen rörde sig en knapp meter och där stod jag i minst 45min så jag hann aldrig dit med tanke på att det tar 40min in dit i normala fall och jag hann inte ens ut ur min stad på den tiden. Typiskt. Hatar när saker ändras, men det gick rätt okej ändå med tanke på att jag inte direkt sett fram emot det. Ny tid nästa vecka vilken betyder två träffar den veckan..

Kommentarer
Postat av: Maja

Trots att du inte sett fram emot samtalet hade det nog varit bättre om du fått det gjort. Ibland kan det vara skönt att få prata av sig det värsta & oftast är det när man inte ser fram emot det som det ger bäst effekt.
Sv: Den dagen kommer komma, den måste komma. Vi är värda att må bra & motivationen finns där - det gäller bara att våga.
Kram! <3

Svar: Jo men eftersom jag fastnade i bilkö och inte lyckades komma därifrån förrän 13 hann jag inte :( skulle varit där 13.15 och det tar 45min dit :( Ja, jag hoppas att man vågar någon dag, vill verkligen bli helt frisk! Det är ju inte nåt vidare liv man lever som ätstörd direkt :(
Kram
Nellie

2014-03-27 @ 17:21:36
URL: http://nolicedere.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: